Als Field Service Engineer bij Schiphol Connect ben je verantwoordelijk voor de implementatie van onze diensten bij klanten op Schiphol. Denk hierbij aan Cloud Telefonie (VoIP), Internet, WiFi, IP Televisie en beheerde netwerken. Je werkt ook mee aan het verhelpen van storingen. In de tijd dat je niet bij onze klanten bent werk je op kantoor mee aan het verwerken van support tickets en het voorbereiden van implementaties. Denk hierbij aan het voorbereiden van de Cloud Telefooncentrales de daarbij behorende hardware. Je werkt in een team met gedreven collega’s die de best mogelijke oplossingen en service willen bieden aan onze klanten.

Functie eisen:

  • Goede kennis van IP netwerken (routing en switching) en Voice over IP
  • Klantvriendelijke en servicegerichte instelling
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel in woord en geschrift)
  • Analytisch sterk en communicatief vaardig
  • Ondernemend, resultaatgericht, flexibel en stressbestendig
  • In bezit van een rijbewijs
  • Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een ‘Verklaring Omtrent het Gedrag’ (VOG)

Wat heeft Schiphol Connect jou te bieden?

  • Een professionele organisatie op het gebied van telecom en internet
  • Werken in een inspirerende, internationale omgeving
  • Een goed salaris
  • Bedrijfsauto, laptop en telefoon

Mail je CV en motivatie naar recruitment@schipholconnect.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jan Peter Kalksma: 088-7470147.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.